Read more: Tutorial...(Auto Readmore Di setiap Post) Under Creative Commons License: Attribution

~~PENAWAR HATI~~

“Ya Allah, ketika diri ini dilambung onak kesusahan dan kesempitan, kau lapangkan dan tabahkanlah hati ini menghadapinya. Janganlah Engkau jadikan diriku ini hambaMu yang berpaling dariMu ketika saat Kau menguji diri ini.Ya Allah, kau berikanlah kekuatan dan kurniakanlah kesabaran di jalanMu.”

Seeru ‘ala Barakatillah.

Pengikut

Isnin, 13 Disember 2010

Assalamualaikum.


Alhamdulillah..syukur ke hadrat illahi..akhirnya..berjaya juga ku lengkapkan blog yang ku beri nama “MUJAHIDAH SOLEHAH”..ku di kenalkan tentang blog dari seorang kawan sejak tahun 2009..mudahan,dirinya sentiasa dalam rahmat,lindungan dariNYA..terfikir juga ku,untuk ape blog,ape keperluan dan sebaliknya…bulan ini,hati ku tergerak untuk membuat blog..ku ingin juga berkongsi bersama pengunjung maklumat terkini,artikel-artikel yang memberi manfaat bersama atau sebaliknya…mudahan,tujuan ku ini akan dipermudahkan,dirahmati olehNYA..

Sebarang komen,tunjuk ajar dari pengunjung di alu-alukan..diri ini baru mendedahkan diri tentang blog..ia nya masih di dalam proses..insyaALLAH,akan cuba buat yang terbaik. Dari semasa ke semasa.TERIMA KASIH.

~ALLAH SWT berfirman, “aku bersama-sama hambaku ketika ia mengingatiku dan kedua bibirnya sibuk berzikir kepadaku” - HADIS RIWAYAT IBNU MAJAH - ~
-SITI SOLEHAH BINTI ZAIMI AZLAN- 
Read more: Tutorial...(Auto Read more Di setiap Post) Under Creative Commons License: Attribution

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...